نصب داربست مهرشهر کرج

نصب داربست مهرشهر کرج

محله مهرشهر یکی از محله های کرج واقع در استان البرز می باشد که تا قبل از سال ۱۳۷۲ شهری مستقل از شهر کرج به شمار میرفته است و امروزه شهرداری مهرشهر به شهرداری مناطق ۳ و ۴ کرج تغییر نام یافته است.

بعد از خروجی کرج در اتوبان تهران_کرج، خروجی مهرشهر به چشم میخورد که راه دستیابی به مهرشهر می باشد. منطقه مهرشهر سه خیابان اصلی به نام های شهرداری، ارم و گلها دارد که اول بلوار ارم، باغ سیب و در وسط آن، کاخ شمس قرار گرفته است. هم چنین پارک هامون نیز با وسعتی در حدود ۳ هکتار در بلوار ارم واقع است. بلوار ارم در حدود ۱۲ کیلومتر طول دارد که به عنوان بلندترین بلوار در ایران به شمار میرود. از آنجایی که در اطراف منطقه مهرشهر باغات فراوانی وجود دارد از آب و هوای خنک و تمیزی برخوردار است.

دلیل نامگذاری مهرشهر، علاقه شمس پهلوی (بنیان گذار منطقه مهرشهر)، به اسم مهر (به معنی خورشید) بود. وی به دلیل علاقه بالایی که به خورشید داشت نام خود را از خدیجه به شمس (خورشید یا مهر) تغییر نام داد و همسرش هم نامش را از عزت الله به مهرداد (به معنای هدیه خورشید) عوض کرد. از همین رو در ابتدا به درخواست شمس پهلوی نام این منطقه مهردشت گذارده شد و با گذشت زمان به مهرشهر تغییر یافت.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های موفق بسیاری در منطقه مهرشهر کرج و سایر مناطق کرج و تهران، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی به شمار میرود که به جرات میتوان گفت در تمامی محله های کرج نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این منطقه از خدمات داربست پایدار رضایت ۱۰۰ درصدی دارند.