نصب داربست ورامین

نصب داربست ورامین

ورامین شهری است واقع در مرکز شهرستان ورامین که سمت جنوب شرقی استان تهران قرار گرفته است. جمعیت شهر ورامین براساس سرشماری که در سال ۹۵ انجام شد در حدود ۲۲۵٬۶۲۸ نفر تخمین زده شد.

مردم این شهر اغلب فارسی زبان هستند اما از آنجایی که در طول زمان قومیت های مختلفی از جمله لرها، ترک ها، کردها و عرب ها به این شهر آمده اند، زبان و گویش های دیگری نیز به چشم می خورد.

در گذشته شغل اصلی مردم منطقه ورامین کشاورزی بوده و در واقع می توان گفت ورامین قطب اصلی کشاورزی در ایران به شمار میرفته است. تا اینکه رفته رفته از آغاز حکومت قاجاریان و تبدیل شدن تهران به پایتخت، منطقه ورامین رونق رشد و توسعه بیشتری پیدا کرد و در دوران پهلوی نیز با اضافه شدن کارخانجات مختلفی همچون کارخانه قند پیشرفت چشم گیری یافت.

در شهر ورامین قلعه های زیادی به چشم می خورد که اصطلاحاً به آنها گبری می گویند. گبری ها نشانی بر پیروی مردم این منطقه از دین زرتشت در زمان قبل اسلام است. بعد از ترویج دین اسلام، شهر ورامین جزو مناطق اصلی شیعیان به شمار می رفت. به نقل از گزارشات تاریخی گفته شده است که در دوران قبل از حکومت صفویه مردم ورامین شیعه دوازده امامی بوده اند. البته گروهی از مردم این منطقه که اغلب ساکن روستای خورین هستند، علی اللهی می باشند.

اگر بخواهیم از شهر تهران به شهر ورامین برسیم تنها یک راه وجود دارد که انواع ماشین ها در آن عبورو مرور می کنند و مسیر دوم برای دسترسی تهران به ورامین که مسیری طولانی تر می باشد، جاده تهران به شریف‌آباد، پیشوا و ورامین است.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های انبوه بسیاری در شهر ورامین و سایر شهرها، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی انبوه به شمار می رود که در تمامی شهرها نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این شهرها از خدمات داربست پایدار رضایت خاطر کامل دارند.