نصب داربست کهریزک

نصب داربست کهریزک

کهریزک یکی از شهرهای استان تهران می باشد که در حومه تهران واقع شده است. این شهر در سمت جنوبی تهران و در نزدیکی اتوبان تهران به قم قرار دارد. مردم این منطقه از نظر دسترسی، به راحتی از طریق مترو کهریزک به تهران می توانند به تهران حمل و نقل کنند. هم چنین دسترسی به فرودگاه بین المللی امام خمینی و راه آهن نیز از این منطقه میسر است.

کهریزک یکی از قدیمی ترین مناطق مسکونی ایران به شمار می رود که آثار تاریخی موجود در آن تاییدی بر این موضوع است اما متاسفانه به دلیل عدم نگهداری صحیح از این آثار، بناهای زیادی باقی نمانده است. در طی سالیان اخیر این منطقه پیشرفت های زیادی داشته و امروزه حدود ۸۰۰ واحد صنعتی و ۴۰۰۰ هزار کارگاه و انبار در آن مستقر است. از همین رو در این منطقه موقعیت های شغلی بسیاری برای ساکنین آنجا فراهم شده است. هم چنین این منطقه از نظر وجود بیمارستان ها و مراکز مراقبتی نیز از شرایط مناسبی برخوردار می باشد.

این منطقه از نظر سطح آموزشی نیز در جایگاه مناسبی قرار دارد و از مدارس و مراکز آموزشی زیادی برخوردار است. هم چنین از نظر فرهنگی نیز موقعیت خوبی داشته و کتابخانه ها و مراکز فرهنگی ورزشی زیادی در آن ایجاد شده است.

طبق سرشماری که مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵ انجام داد، جمعیت کهریزک در حدود ۱۳۴۴۹۵ نفر بود.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های انبوه بسیاری در شهر کهریزک و سایر شهرها، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی انبوه به شمار می رود که در تمامی شهرها نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این شهرها از خدمات داربست پایدار رضایت خاطر کامل دارند.