نصب داربست گلشهر کرج

نصب داربست گلشهر کرج

گلشهر نام یکی ازمناطق قدمت دار شهر کرج می باشد که در ضلع جنوب غربی این شهر واقع شده و جزو منطقه ۵ شهرداری کرج به شمار میرود. خیابان گلشهر کرج از سمت شمال به منطقه حصارک بالا، از سمت شرق به بلوار یادگار امام، از سوی جنوب به آزادراه کرج – قزوین و مهرشهر و از سمت غرب به منطقه حسین آباد محدود میگردد.

خیابان درختی یکی از خیابان ‌های اصلی و معروف محله گلشهر می باشد که در ضلع جنوب شرقی گلشهر واقع شده و از میدان مادر آغاز شده و تا خیابان گلشهر ادامه می یابد. محبوبیت این خیابان به دلیل وجود تعداد زیادی از پاساژها، فروشگاه ها، کافه ها و رستوران های متعدد در دو طرف آن می باشد که موجب سرزندگی این خیابان شده است.

این منطقه جزو پرطرفدارترین مناطق شهر کرج محسوب میشود چرا که از دسترسی مناسبی به وسایل نقلیه عمومی برخوردار است. نزدیک ترین ایستگاه مترو در خیابان گلشهر، ایستگاه گلشهر می باشد. هم چنین این منطقه دارای ایستگاه های تاکسی و اتوبوس نیز می باشد تا ساکنین به راحتی بتوانند تردد نمایند.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های موفق بسیاری در منطقه گلشهر کرج و سایر مناطق کرج و تهران، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی به شمار میرود که به جرات میتوان گفت در تمامی محله های کرج نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این منطقه از خدمات داربست پایدار رضایت ۱۰۰ درصدی دارند.