نصب داربست رباط کریم

نصب داربست رباط کریم

شهر رباط کریم مرکز شهرستان رباط کریم؛ یکی از شهرستان های استان تهران، می باشد.

منطقه رباط کریم جزو مناطقی است که از هزاران سال قبل تمدن و زندگی در آن جریان داشت. رباط کریم در ابتدا وسعت چندانی نداشت و پهنایش کمتر از ۳ تا ۴ هکتار بود، اما با گذشت زمان اندک اندک گسترش یافت و چهار دروازه در آن تاسیس شد. علت اصلی شکل گیری و پیشرفت سریع منطقه رباط کریم، قرار گرفتن آن سر راه جاده ابریشم و راه زیارتی خراسان به بغداد بود. گسترش و توسعه بیشتر شهر رباط کریم موجب ازبین رفتن این دروازه ها و احداث باغات میوه، کوچه ها و خیابان ها شد تا اینکه رباط کریم به شکل امروزی درآمد. طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن که در سال ۱۳۹۵ انجام شد، جمعیت شهرستان رباط کریم حدود ۲۹۱۵۱۵ نفر بود.

شهر رباط کریم در فاصله ۲۵ کیلومتری آزادراه تهران-ساوه واقع شده است و هم از طریق دسترسی جاده ای و هم سیستم حمل و نقل ریلی می توان به آنجا نقل و مکان کرد.

این منطقه به دلیل ارتفاع کم و مجاورت با مناطق کویری قم و دریاچه نمک اقلیم نیمه بیابانی دارد و از تابستان های گرم و زمستان های نسبتاً سرد برخوردار است. جالب است بدانید که رشته کوه هایی با ارتفاع کم در سمت جنوب غربی این منطقه قرار دارد که بلندترین قله آن معروف به تخت رستم است.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های موفق بسیاری در شهر رباط کریم و سایر شهرهای استان تهران، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی به شمار میرود که به جرات میتوان گفت در تمامی شهرهای استان تهران نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این منطقه از خدمات داربست پایدار رضایت ۱۰۰ درصدی دارند.