نصب داربست شهریار

نصب داربست شهریار

شهریار یکی از مهم ترین شهرهای غرب استان تهران و مرکز شهرستان شهریار است که دارای آب و هوای تمیزی بوده و کیفیت هوای آن به مراتب بهتر از استان تهران می باشد. شهریار باغات فراوانی دارد و هم چنین انگورهای این شهر بسیار زبان زد عموم است.

از لحاظ واژه شناسی واژه شهریار برخلاف تفکر عموم به معنای یاری رسان شهر نیست. این لغت در واقع از واژه شهردار در دستور زبان پهلوی به معنای دارنده و مالک کشور یعنی فرمانروا و پادشاه اقتباس شده است. در لغت نامه های بزرگ زبان فارسی واژه شهریار را به معنای کلان شهر، بزرگ شهر و یا فرمانروای شهر عنوان کرده اند. در کتاب های تاریخی واژه شهریار را با عناوینی همچون دی شهر، ولایت روستایی تاریخی در حوزه ری و منطقه ای سرسبز در جوار رودخانه های غرب تهران معرفی کرده اند.

جالب است بدانید که شهرداری شهریار در سال ۱۳۳۱ تأسیس شد که در همان آغاز تأسیس جمعیت این شهر در حدود ۵۰۰۰ نفر بود و پرسنل شهرداری با ۴ کارمند، ۷ کارگر خدماتی و یک نفر سرمکانیک موتورهای آب خدمات شهری به شهروندان خدمت رسانی میکردند. از سال تأسیس تا به امروز در کل ۲۹ نفر در سمت شهردار شهریار آمدند و رفتند که ۱۳ نفرشان مربوط به دوره قبل از انقلاب اسلامی و ۱۶ نفرشان در دوران انقلاب اسلامی عهده دار این سمت بوده اند. ناگفته نماند که طولانی ترین دوران خدمت را آقای احمد وزیری با پنج سال و کوتاه ترین دوره را آقای داود موثقی تنها با ۷۳ روز خدمت پشت سر گذاشته اند.

در سال های گذشته تیم داربست پایدار با انجام بیش از هزار پروژه موفق در شهریار و سایر مناطق تهران یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی بوده که به جرات میتوان گفت در شهریار نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی ساختمان سازان این منطقه رضایت ۱۰۰ درصدی از خدمات داربست پایدار داشته اند.