نصب داربست هشتگرد

نصب داربست هشتگرد

هشتگرد یکی از شهرستان های استان البرز و مرکز شهرستان ساوجبلاغ است که در بخش مرکزی این شهرستان واقع شده است. شهر جدید هشتگرد به فاصله ۵ کیلومتری این شهر و در شمال شرقی آن قرار دارد. در گذشته پسوند گرد که در ادامه هشتگرد آمده به معنی شهر بوده است. از همین رو نام هشتگرد در گذشته در واقع از هشت دژ برگرفته شد که به معنی هشت پارچه آبادی است.

هشتگرد در قدیم روستایی بود که آب آن از رود کردان تامین میشد و محصولاتی نظیر غله، صیفی، انگور و لبنیات در آنجا به تولید می رسید.

در دوران پهلوی اراضی منطقه هشتگرد از طرف دولت عرضه گردید تا اینکه شخصی به نام گورگیان که ارمنی بود به اینجا آمد و بخش وسیعی از زمین ها راخریداری کرد. وی نیز با گذشت زمان شروع به فروش اراضی این منطقه به افراد مختلف همچون کردهای مهاجر کرد.

شهر هشتگرد امروزی از نظر بافت شهری به چند بخش تقسیم می شود. بخش جنوب غربی این منطقه که شامل محله کردآباد و وحدت پایین است. اغلب ساکنین این بخش اصالت زنجانی، آذربایجان شرقی، کردی، کرمانشاهی و آذربایجان غربی دارند. بخش شمال این شهر شامل شهرک ولی عصر می گردد. بخش شمال غربی هشتگرد شامل شهرک بعثت و کوثر می شود. بخش شرقی نیز شامل محله های والفجر، پارک مادر و شهرک دانش می باشد.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های انبوه بسیاری در هشتگرد و سایر شهرها، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی انبوه به شمار می رود که در تمامی شهرها نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این شهرها از خدمات داربست پایدار رضایت خاطر کامل دارند. از همین رو ساکنین عزیز منطقه هشتگرد جهت اجاره داربست فلزی انبوه و همچنین نصب داربست هشتگرد کافی است با ما تماس بگیرند.