نصب داربست پاکدشت

نصب داربست پاکدشت

پاکدشت یکی از شهرهای واقع در سمت جنوب شرقی استان تهران می باشد. این شهر مرکز بخش مرکزی شهرستان پاکدشت به شمار می رود. جاجرود مهم ترین رود واقع در این شهرستان است.

بر اساس گفته های پژوهشگران تاریخی، اکثر روستاهای پاکدشت اسم باستانی دارند که از جمله آنها می توان به روستای مامازند، یبر و . . . اشاره کرد. پژوهشگران عقیده دارند که این نام ها به دوران مهر پرستی ایرانیان باز می گردد.

پاکدشت تاریخی دیرینه دارد که نشانگر مهاجرت اقوام مختلف از سرزمین های دور به این منطقه بوده است. پاکدشت امروزی مجموعه ای از روستاها و شهر را در برگرفته است که در دوران باستان در واقع دهکده هایی واقع در دشت ری بودند. در گذشته این منطقه نام های مختلفی همچون پلاشر، پلدشت و مامازن (طبق گفته اهالی مادر کریم خان زند در این روستا زندگی می کرده و به همین دلیل به نام مامازند نیز شناخته میشد) داشته است، اما با گذشت زمان و ایجاد پیشرفت در منطقه، از سال ۱۳۶۷ نام پاکدشت به طور رسمی بر روی این شهرستان گذارده شد.

بزرگترین دانشگاه کشاورزی خاورمیانه در این منطفه واقع است از همین رو به پایتخت گل و گیاه ایران معروف شده است. این دانشگاه که خاص ترین گیاهان جهان را در خود گرد آورده، از دست آوردهای قبل از انقلاب محسوب می شود.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های انبوه بسیاری در پاکدشت و سایر شهرها، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی انبوه به شمار می رود که در تمامی شهرها نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این شهرها از خدمات داربست پایدار رضایت خاطر کامل دارند.