نصب داربست پرند

نصب داربست پرند

پرند، یکی از شهرهای جدید واقع در جنوب غربی تهران است که دارای ۷ فاز می باشد و جزو شهرستان رباط‌ کریم به شمار می رود. نوع ساختمان سازی در هریک از فازهای پرند متفاوت بوده به گونه ای که در فازهای صفر و یک آن اغلب پروژه ها به صورت ویلایی و شخصی سازی بوده است. در فاز دو تعداد زیادی از پروژه ها به صورت باغ صورت گرفته و در فازهای چهار تا شش نیز پروژه های مسکن مهر انجام شده است.

پرند در حدود ۳۰ کیلومتر از تهران بزرگ فاصله دارد و مسیر دسترسی به آن از طریق آزادراه تهران ـ ساوه یا ایستگاه قطار شهری پرند به ایستگاه راه آهن تهران میسر می باشد.

اکثر ساکنین شهر پرند را افرادی تشکیل داده اند که از اطراف شهر تهران و یا سایر استان ها به دلایلی مختلفی نظیر تهیه مسکن با قیمت مناسب، دور شدن از ترافیک و آلودگی هوا و اشتغال در شهرک های صنعتی نزدیک آن، به آنجا مهاجرت کرده اند.

طبق سرشماری که در سال ۱۳۹۰ توسط سازمان آمار ایران انجام شد جمعیت شهر پرند در حدود ۲۸٬۷۳۳ نفر زن و مرد بود و جمعیت آن در سرشماری سال ۱۳۹۵ در حدود ۹۷٬۴۶۴ نفر اعلام شد که این ارقام حاکی از رشد سریع جمعیت این منطقه می باشد.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های انبوه بسیاری در شهر جدید پرند و سایر شهرها، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی انبوه به شمار می رود که در تمامی شهرها نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این شهرها از خدمات داربست پایدار رضایت خاطر کامل دارند.