نصب داربست کرج

نصب داربست کرج

کرج یکی از کلان شهرهای ایران است که مرکز استان البرز و مرکز شهرستان کرج می باشد. شهر کرج در دامنه رشته کوههای البرز و در ارتفاع ۱۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است. بعد از تهران، کرج بزرگترین شهر مهاجرپذیر ایران است که به آن لقب ایران کوچک داده اند.

طبق زبان کهن کرج، اسم کرج از واژه کاوک به معنی میان تهی برگرفته شده است و این نامگذاری به این دلیل است که کرج بین دره قرار دارد. هم چنین وجه تسمیه دیگرش از واژه کراج می باشد و با سابقه تاریخی آن در تپه آتشگاه، کوه های کلاک که در روزهای تابستان برای خبررسانی و دیده بانی در آنجا آتش می افروختند، بی ارتباط نیست.

در گذشته کرج در محدوده خیابان های کشاورز و مصباح، روستایی تابع بخش ساوجبلاغ از توابع حوزه ۱۹ تهران بود که سپس تابع شهرستان تهران شد و نمایندگی های ادارات مرکزی به رسیدگی امور آن مشغول شدند. این شهرستان به سرعت دوران روستایی و شهری خود را پشت سر گذاشت و به منطقه بسیار وسیعی تبدیل گشت به گونه ای که مناطق اشتهارد، شهریار، طالقان، ساوجبلاغ، کوهپایه و بخش حومه تابع استان تهران، همگی قلمرو کرج محسوب میشد. بعد از انقلاب اسلامی، با توسعه سریع و افزایش جمعیت، کرج به چند شهرستان و منطقه تقسیم گردید که در حال حاضر هر کدام از بخش های قبلی به یک شهرستان و اغلب روستاهایش به شهر و شهرک هایی تبدیل گشته است.

در سال های گذشته تیم داربست پایدار با انجام بیش از هزار پروژه موفق در شهر کرج و تهران یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی بوده که به جرات میتوان گفت در تمامی محله های کرج نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این منطقه رضایت ۱۰۰ درصدی از خدمات داربست پایدار داشته اند.