نصب داربست قزوین

نصب داربست قزوین

قزوین یکی از شهرهای واقع در مرکز ایران و مرکز استان قزوین نیز می باشد که در گذشته پایتخت ایران بوده‌ است. قزوین شهری فارسی زبان است. زبان مردم اصیل این منطقه فارسی همراه با لهجه قزوینی است. هم چنین برخی از اهالی این خطه با زبان تاتی، گیلکی و آذری نیز صحبت می کنند. هم چنین سوغاتی های شهر قزوین پسته، باقلوای لوزی، باقلوای پیچ، شیرینی پادرازی، شیرینی نخودی قزوین، نان چرخی، نان برنجی، نان بادامی، شیرینی اتابکی، نان قندی و نان نازک است.

تاسیس شهر قزوین به زمان سلطنت ساسانیان باز میگردد. این منطقه در گذشته محل عبور تاجران و بازرگانان بود از همین رو در اقتصاد نقش بسیار مهمی داشت. از آنجایی که قزوین در گذشته در برهه ای از زمان پایتخت ایران بود مکان های دیدنی و آثار تاریخی زیادی دارد که از جمله آنها میتوان به کاروان سرای سعدالسلطنه، مسجد جامع قزوین، میمون قلعه، حمام قجر، آب انبار سردار، پیغمبریه، کاخ چهل ستون، امامزاده حسین و خیابان سپه اشاره کرد.

از آنجایی که قزوین در مسیر ارتباطی شرق به غرب و جنوب به شمال ایران قرار دارد و به تهران و کرج نیز نزدیک است از چندین شهرک صنعتی و دانشگاه های دولتی و غیر دولتی برخوردار است. هم چنین این منطقه به دلیل دارا بودن باغ های قدیمی در اطرافش در سال ۱۳۹۲ به عنوان شهر پاک ایران انتخاب شد.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های انبوه بسیاری در قزوین و سایر شهرها، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی انبوه به شمار می رود که در تمامی شهرها نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این شهرها از خدمات داربست پایدار رضایت خاطر کامل دارند. از همین رو ساکنین عزیز منطقه قزوین جهت اجاره داربست فلزی انبوه و همچنین نصب داربست قزوین کافی است با ما تماس بگیرند.