نصب داربست حصارک

   محله حصارک  در شمالی‌ترین محدوده شمال غربی تهران و منطقه ۵ واقع شده‌ است. محله حصارک قدمت زیادی داشته و جمعیت آن حدود ۱۲۰۰ نفر میباشد که به دلیل ساخت و سازهای مداوم، مهاجران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

    اکثر جمعیت این محله را تمامی قومیت‌ها در بر گرفته‌اند که به دلیل گسترش شهر تهران به این منطقه روی آورده‌اند. در جنوب این محله اغلب اقوام ایرانی سکونت داشته و سایر اقلیت‌ها در شمال این منطقه ساکن شده‌اند.

این محله از سمت شمال به رشته کوه­های توچال از جنوب به جاده­ی قدیمی کن به تجریش  از شرق به مرادآباد و از غرب به زمین­ های کن امتداد پیدا میکند

مطالب مرتبط : داربست

تاریخچه محله حصارک تهران

   اگر بخواهیم درخصوص تاریخچه محله حصارک در تهران صحبت کنیم می توانیم به جلد اول جغرافیایی تاریخی شمیران مراجعه کنیم در آن از دو حصارک نام برده شده است که یکی حصارک کن و دیگری حصارک تجریش است. شخصی با نام مرتضی حصارکی دبیر شورایاری و از جمله اهالی قدیمی حصارک معتقد است که حصارک فعلی همان حصارک کن میباشد.

نصب داربست حصارک

 داربست حصارک

محله حصارک یکی از محله های قدیمی و غربی پایتخت است که  داربست پایدار در این محله سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این منطقه غربی شهر تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان  این محله قدیمی شهر تهران را برآورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب دابست حصارک  و اجاره داربست فلزی در حصارک که به صورت انبوه بوده است داراست.

مجموعه  پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله قدیمی شهر تهران بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست این مرکز بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله حصارک :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی حصارک ، نصب داربست مساجد و مدارس حصارک ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های محله  حصارک نصب و اجرای داربست را انجام میدهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، نصب داربست نازی آباد