نصب داربست صادقیه

نصب داربست صادقیه

صادقیه محله‌ای واقع در منطقه ۲ شهرداری تهران است که از غرب با بلوار فردوس، از شرق با ستارخان، از جنوب با آزادی و از شمال با محله پونک همسایه است. از میدان‌های مهم غرب شهر تهران می‌توان به فلکه دوم صادقیه اشاره کرد. فلکه دوم بین مناطق ۲ و ۵ شهرداری تهران واقع شده است. ایستگاه مترو صادقیه، پارک استقلال و برج گلدیس، همگی در اطراف این میدان واقع‌شده‌اند.

بر اساس تقسیمات شهری بخشی از محله صادقیه در منطقه ۲ شهرداری و بخش دیگر آن در منطقه ۵ شهرداری تهران قرار دارد. مرز دو منطقه ۲ و ۵ شهر تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه جناح است که این بزرگراه به فلکه دوم صادقیه متصل میگردد.
صادقیه از محله‌های دو اسمی شهر تهران است که پیش از انقلاب «آریاشهر» نام داشته است. گفته می‌شود پس از انقلاب نام صادقیه از نام مسجد امام صادق(ع)، که در مجاورت فلکه اول صادقیه قرار دارد، برگرفته شده است. روایت‌های متععد حاکی از آن است که این محله در دوران ناصرالدین شاه قاجار به وجود آمده است. اگرچه امروز نشانی از آن دوران در آن دیده نمی‌شود و باقی‌مانده بناها و خیابان‌های قدیمی محله مربوط به مدرنیزاسیون دوران محمد رضا پهلوی است. هسته اصلی آریاشهر در سال‌های ۱۳۴۱‌ـ ۱۳۳۲ تشکیل شد و در اوایل دهه چهل به دنبال اصلاحات اراضی و تزریق درآمد نفت، توسعه و رشد شهرک‌سازی و خانه‌سازی تسریع پیدا کرد و زمین‌های کشاورزی رفته رفته جای خود را به محله‌ای مدرن دادند. در فاصله ۱۳۳۵- ۱۳۴۸ محله صادقیه تا حد زیادی شکل پیدا می‌کند و خیابان محمدعلی جناح ساخته می‌شود. بعد از انقلاب ۵۷ نیز با توجه به تحولات اجتماعی و افزایش مهاجرت محله بیش از پیش بافت شهری پیدا کرد. ازعواملی که موجب توسعه این محله شد، آب و هوای مناسب، شیب مناسب، چشم‌اندازهای مناسب به کوه وشهر، وجود باغات و روستاهای با طراوت در منطقه و نزدیکی به اولین بزرگره‌های تهران بود که جذب مهاجران را به دنبال داشت و ساختمان‌سازی را گسترش داد. ساکنان اولیه محله بیشتر از شهر یزد بودند که شغل بیشتر آنان بسازبفروش و فروشنده مصالح ساختمانی بودند. گفته می‌شود در ابتدا ساکنین این محله عموما از مهاجرین یزدی بوده‌اند اما امروز طیف متکثری ساکن آن هستند. بعلاوه حدود یک درصد از اهالی محله را اقلیت‌های مسیحی، کلیمی و بهایی تشکیل می‌دهند.
داربست در صادقیه

محله صادقیه یکی از محله های قدیمی شهر تهران است که  داربست پایداردر آن بسیار فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این منطقه خوش آب و هوا اجرا نموده است  با فعالیت مجموعه پایداردر این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و  رضایت ۱۰۰ درصدی همشهریان عزیزاین محله قدیمی شهر تهران را براورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست صادقیه  و اجاره داربست فلزی در صادقیه که به صورت انبوه بوده است.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله زیبا بتوانند مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنمایند و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله صادقیه :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی صادقیه ، نصب داربست مساجد و مدارس خیابان صادقیه ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های  منطقه صادقیه نصب و اجرای داربست را انجام می دهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست کن ، نصب داربست جردن ، نصب داربست ازگل ، نصب داربست ولنجک ، نصب داربست بلوار فردوس ، نصب داربست دروس ، نصب داربست هروی