نصب داربست کن

محله کن تهران  از یکی از قدیمی ترین و زیباترین محله های تهران می باشد که از دو روستا در شمال غربی شهر تهران ساخته شده که نام این دو روستا کن و سولوقون می باشد. رودخانه محله کن از رشته کوه های توچال سرچشمه گرفته است و محله سولوقون هم یکی از توابع محله کن بوده که از ۱۶ آبادی تشکیل می شود. یکی از معروف ترین و محبوب ترین امام زاده ها در محله کن (امام زاده داوود) است که مسافران فراوانی را به سمت این محله جذب می کند. نکته قابل توجه قدمت این محله است که  به ۱۴۰۰ سال پیش باز می گردد. همانطور که می دانید منطقه کن را کوه های فراوانی احاطه کرده اند به همین دلیل دره های زیادی در این منطقه وجود دارند که عبارت از دره وسک، قلاچ، گرم دره، خرگوش دره، مالا و باغ میر هستند. در محله کن روستاهایی وجود دارد که در قدیم به عنوان یک منطقه ییلاقی در فصل های گرم سال بین مردم بسیار محبوب بوده از جمله این روستاهای ییلاقی می توان به سنگان، وردیج و واریش اشاره کرد . ساکنان قدیمی کن به زبان تاتی سخن می‌گویند که به لهجه کنی معروف می باشد.

در گذشته بخش کن یکی از بخش‌های اصلی شهرستان تهران بوده و در گذشته بخش کن از شرق به میدان توحید، ستارخان و آریاشهر یا صادقیه (حسن‌آباد)، از غرب تا گرم دره، وردآورد و قلعه حسن خان (شهرقدس) و اسماعیل‌آباد، از شمال تا شمیران، فرحزاد، امامزاده داوود و شهرستانک و از جنوب تا نهر فیروز بهرام، مهرآباد، تهرانسر و بزرگراه آزادگان امروزی ادامه داشته. هنوز بخشی به نام کن وجود دارد و بخشداری کن موجود است اما این بخش بسیار کوچک شده‌است. دهستان سولقان، سنگان، کشار، کیگا، وردیج، واریش و امامزاده داوود در این بخش قرار دارند.

نصب داربست کن

محله کن یکی از محله هایی است که  داربست پایداردر آن بسیار فعال است و پروژه های بسیاری در این منطقه اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایداردر این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و  رضایت ۱۰۰ درصدی همشهریان عزیز محله کن را براورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست کن و اجاره داربست فلزی در کن به صورت انبوه بوده است مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله قدیمی شهر اهران بتوانند مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارکرده  و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله کن :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست کارگاه ها ، نصب داربست مساجد و مدارس محله کن ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله های کن نصب و اجرای داربست را انجام می دهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست شهرک اکباتان ، نصب داربست نیاوران ، نصب داربست گیشا ،  نصب داربست فرشته ، نصب داربست ستارخان ،  نصب داربست کامرانیه ، نصب داربست جردن ، نصب داربست ازگل