نصب داربست منطقه 13 تهران

نصب داربست منطقه ۱۳ تهران

منطقه ۱۳ شهردای یکی از مناطق شهری تهران است که در شرق تهران واقع است از سمت شمال به خیابان دماوند (با نام سابق خیابان تهران نو، یکی از مهم ترین، طویل ترین و پهن ترین خیابانهای تهران است)، از سمت شرق به بزرگراه یاسینی، از سوی جنوب به خیابان پیروزی (با نام پیشین فرح آباد، یکی از مهم ترین خیابان های محله های دوشان تپه و نیرو هوایی واقع در منطقه ۱۳ شهرداری تهران است. این خیابان محله های بزرگ و کوچک بسیاری را به هم پیوند داده که برخی از آنها بسیار قدیمی می باشند) و از سوی غرب به خیابان هفده شهریور منتهی میگردد. هم چنین حریم منطقه ۱۳ تهران با دارا بودن مساحتی برابر ۸۰ کیلومترمربع شامل روستاهای سرخه حصار، ده ترکمن، زمین های موسوم به زیتون، ترقیون، سنجریون، خجیر و پارک های جنگلی سرخه حصار، خجیر و سعید آباد می باشد. جالب است بدانید که شعار این منطقه پیشگامان انقلاب اسلامی است.

ساختمان شهرداری منطقه ۱۳ تهران در بزرگراه امام علی نرسیده به خیابان دماوند واقع است. نرگس معدنی پور در شهریور ۹۵ اولین شهردار زن در دوره ی تصدی قالیباف بود که به عنوان شهردار منطقه ۱۳ تهران منصوب شده بود.

این منطقه از تهران دارای ۴ ناحیه‌ و براساس تقسیمات شورای اسلامی شهر تهران دارای ۱۳ محله نیز می باشد. نام این محلات طبق شماره گذاری انجام شده عبارتند از محله های شهید اسدی، صفا، زاهدگیلانی، اشراقی، دهقان، نیروی هوایی، پیروزی، حافظیه، امامت، شورا، آشتیانی، زینبیه، سرخه حصار.

مهم ترین مراکز تجاری منطقه ۱۳ تهران راسته صنعتی دماوند و راسته تجاری دهقان و نیروی هوایی است. هم چنین با توجه به وجود مراکز نظامی و صنعتی و تجاری در این منطقه روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر جمعیت شناور در منطقه حضور پیدا میکنند. این منطقه دارای ۱۵۴ مدرسه و ۴۶ مسجد نیز می باشد.

طبق سرشماری که سال ۱۳۹۰ در ایران انجام شد جمعیت این منطقه، ۲۷۶٬۰۲۷ نفر (۸۹٬۵۸۲ خانوار) شامل ۱۳۶٬۷۰۶ مرد و ۱۳۹٬۳۲۱ زن بود.

سینماهای این منطقه از تهران عبارتند از :

سینما ماندانا؛ این سینما که در سال ۱۳۴۰ ساخته شد، دارای ۴ سالن سینمایی با کیفیت مطلوب، کافی شاپ، اینترنت رایگان و یک سالن آمفی تئاتر میباشد. سینما ماندانا در خیابان دماوند، بعد از ایستگاه آیت، نبش کوچه بیهقی واقع است. سینما ماندانا بعد از انقلاب نیز مدتی تعطیل بود تا اینکه در سال ۱۳۶۴ مالک فعلی آن به عنوان یکی از ۳ شرکا فعالیت خود را دراین سینما آغاز کرد. تا سال ۱۳۸۲این سینما تنها با یک سالن فعالیت میکرد تا اینکه محمد قاصد اشرفی، با خرید سهم شرکای دیگر ۶ دانگ مالکیت این سینما را بدست آورد. پس از مدتی به دلیل نیاز مبرم منطقه و خواست مخاطبین سینما، وی یک سالن قدیمی را بازسازی کرد و در سال ۱۳۸۷ نیز در طبقه بالا ۳ سالن جدید احداث نمود. امروزه این سینما ۴ سالن لوکس ومدرن دارد.

سینما پیروزی؛ این سینما که در بهمن ۱۳۹۵ ساخته شد در طبقه پنجم مجتمع پانوراما در خیابان پیروزی واقع است و از دو سالن نمایش با ظرفیت ۱۶۷ و ۱۶۶ صندلی برخوردار است. ۵۰ درصد مالکیت سینما پیروزی متعلق به حوزه هنری و ۵۰ درصد دیگر متعلق به سازمان فرهنگی شهرداری تهران میباشد.

و سینما پانوراما.

ایستگاه‌های مترو منطقه تهران عبارت است از :

ایستگاه متروی شهید کلاهدوز؛ یکی از ایستگاه ها خط ۴ و خط ۶ متروی تهران است که در تقاطع خیابان ۱۷ شهریور با خیابانهای پیروزی و مجاهدین اسلام، نرسیده به شهدا، جنب اداره برق قرار دارد.

ایستگاه متروی ابن سینا (شیخ الرئیس)؛ یکی از ایستگاههای خط ۴ متروی تهران می باشد و در خیابان پیروزی، تقاطع بزرگراه امام علی و خیابان پیروزی واقع است.

ایستگاه متروی پیروزی؛ یکی از ایستگاه های خط ۴ مترو تهران می باشد که در خیابان پیروزی، قبل از خیابان شهید حسن پورمند قرار دارد.

ایستگاه، متروی میدان شهدا؛ یکی از ایستگاههای خط ۴ و خط ۶ متروی تهران می باشد که در تقاطع خیابان ۱۷ شهریور با خیابانهای پیروزی و مجاهدین اسلام، نرسیده به شهدا، جنب اداره برق قرار گرفته است.

ایستگاه متروی نیروهوایی؛ یکی از ایستگاههای خط ۴ متروی تهران می باشد که واقع در خیابان پیروزی بین خیابانهای چهارم و پنجم نیروهوایی است.

ایستگاه متروی نبرد؛ یکی از ایستگاههای خط ۴ مترو تهران است که واقع در خیابان پیروزی، نزدیکی چهارراه کوکاکولا می باشد.

در طی سال های گذشته مجموعه داربست پایدار با انجام بیش از هزار پروژه موفق در منطقه ۱۳ شهر تهران یکی از فعال ترین و موفق ترین شرکت های حوزه داربست فلزی بوده است که به جرات می توان گفت در تمامی محله های منطقه ۱۳ شهر تهران نصب داربست به صورت موفق انجام شده است و تمامی برج سازان این منطقه رضایت ۱۰۰ درصدی از خدمات داربست پایدار داشته اند. در زیر محلاتی که در منطقه ۱۳ تهران نصب و اجرای داربست صورت گرفته است را عنوان نموده ایم.

نصب داربست در پیروزی | نصب داربست در نیرو هوایی | نصب داربست در امامت | نصب داربست در حافظیه | نصب داربست در زینبیه | نصب داربست در سرخه حصار