نصب داربست منطقه 20 تهران

نصب داربست منطقه ۲۰ تهران

منطقه ۲۰ شهرداری یکی از مناطق شهری تهران می باشد که در جنوب این شهر قرار گرفته است. شهر ری در واقع همان منطقه ۲۰ تهران به شمار میرود. شهرستان ری از ۵ بخش تشکیل شده است که عبارتند از بخش مرکزی، بخش کهریزک، بخش فشاپویه، بخش قلعه نو، بخش خاوران. شهرستان ری، به مرکزیت شهرری یکی از مهم ترین شهرستان های مذهبی و سیاسی استان تهران است.

جمعیت منطقه ۲۰ تهران، طبق سرشماری که سال ۱۳۹۰ در ایران انجام شد، ۳۴۰٬۸۶۱ نفر (۱۰۴٬۲۷۵ خانوار) شامل ۱۷۰٬۸۵۹ مرد و ۱۷۰٬۰۰۲ زن بود.

در طی سال های گذشته مجموعه داربست پایدار با انجام بیش از هزار پروژه موفق در منطقه ۲۰ شهر تهران یکی از فعال ترین و موفق ترین شرکت های حوزه داربست فلزی بوده است که به جرات می توان گفت در تمامی محله های منطقه ۲۰ شهر تهران نصب داربست به صورت موفق انجام شده است و تمامی برج سازان این منطقه رضایت ۱۰۰ درصدی از خدمات داربست پایدار داشته اند. در زیر محلاتی که در منطقه ۲۰ تهران نصب و اجرای داربست صورت گرفته است را عنوان نموده ایم.

نصب داربست در شهر ری | نصب داربست در حرم شاه عبدالعظیم | نصب داربست در کهریزک | نصب داربست در خاوران | نصب داربست در قلعه نو