نصب داربست منطقه 3 تهران

نصب داربست منطقه ۳ تهران

منطقه ۳ تهران با مساحتی بالغ بر سه هزار هکتار، در شمال شرقی شهر تهران واقع شده است و یکی از بزرگترین مناطق شهری تهران می باشد.

این منطقه خوش آب و هوا از شمال به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه شهید مدرس و بزرگراه آیت الله صدر و از شرق به خیابان پاسداران و بخشی از خیابان شریعتی و از جنوب به بزرگراه رسالت و بزرگراه همت و از غرب به بزرگراه شهید چمران محدود شده است.

این منطقه از لحاظ ساخت و ساز و خیابان بندی تا حدودی متراکم و فشرده می باشد و وجود مراکز عمده تجاری، اقتصادی، موسسات دولتی، ادارات صداوسیما، بوستان های بزرگ، بیمارستانهای فوق تخصصی، مساجد و حسینیه ها و بزرگراه های شهید صدر ،شهید مدرس ، شهید چمران ، شهید همت و رسالت سبب گشته تا روزانه جمعیت فراوانی به درون این منطقه وارد شوند، که این امر موجب ایجاد ترافیک بسیار سنگین در این محدوده شده است. با این حال وجود وسایل حمل ونقل عمومی و مترو، به بار ترافیکی در این محدوده از شهر تهران کمک شایانی کرده است.

منطقه ۳ شهرداری دارای ۶ ناحیه و ۱۱محله می باشد.

بسیاری از کاربری‌های موجود در منطقه ۳ عملکرد شهری دارند، مانند: امامزاده اسماعیل (ع)، بوستان ملت، ساختمان‌های تشریفاتی، دولتی، سفارتخانه‌ها، دانشگاه‌ها، ساختمان‌های تجاری می باشند.

طبق سرشماری که سال ۱۳۹۵ در ایران انجام پذیرفت جمعیت منطقه ۳ تهران، ۳۳۰٬۶۴۹ نفر شامل ۱۵۸٬۴۰۱ مرد و ۱۷۲٬۲۴۸ زن بود.

در سال های گذشته مجموعه داربست پایدار با انجام بیش از هزار پروژه موفق در منطقه ۳ شهر تهران یکی از فعال ترین و موفق ترین شرکت های حوزه داربست فلزی بوده است و به جرات می توان گفت در تمامی محله های منطقه ۳ شهر تهران نصب داربست به صورت موفق انجام شده است و تمامی برج سازان این منطقه رضایت ۱۰۰ درصدی از خدمات داربست پایدار داشته اند  در زیر مناطقی که در منطقه شمال و شمال شرق و مرکز شهر تهران و منطقه ۳ تهران نصب و اجرای داربست صورت گرفته است را عنوان نموده ایم.

نصب داربست در اختیاریه -نصب داربست در پاسداران – نصب داربست در دروس –  نصب داربست در دولت – نصب داربست در دیباجی -نصب داربست در جردن – نصب داربست در ولیعصر – نصب داربست در سیدخندان – نصب داربست در ظفر – نصب داربست در قلهک – نصب داربست در میرداماد -نصب داربست در ونک