نصب داربست منطقه 21 تهران

نصب داربست منطقه ۲۱ تهران

منطقه ۲۱ تهران یکی از غربی ترین مناطق این شهر است. این منطقه در امتداد و جنوب منطقه ۲۲ و در غرب مناطق ۹ و ۵ واقع شده است.

محله تهرانسر نسبت به دیگر محلات این منطقه، در مرکزیت منطقه ۲۱ می باشد که شامل نواحی مختلفی است. محله تهرانسر در غرب تهران در کیلومتر ۸ بزرگراه شهید لشگری واقع شده است که مابین بزرگراه فتح و بزرگراه شهید لشگری می باشد. همچنین از سمت غرب به بزرگراه آزادگان و از سمت شرق به رودخانه کن محدود میگردد.

شهرک آزادی و شهرک استقلال نیز جزوی از مناطق ۲۱ تهران به شمار میروند. شهرک وردآورد نیز یکی از بزرگترین و پرازدحام ترین شهرکهای منطقه ۲۱ بوده که جزو محلات قدیمی این منطقه میباشد.

شهرک مسکن ویژه تهران واقع در ضلع جنوبی بلوار یاس تهرانسر نیز در این منطقه قرار دارد. از دیگر شهرکهای منطقه ٢١ میتوان شهرک ۲۲ بهمن ، شهرک فرهنگیان غرب، شهرک دانشگاه تهران، شهرک چیتگر شمالی، شهرک شهرداری، شهرک ویلاشهر و شهرک غزالی را نام برد.

در طی سال های گذشته مجموعه داربست پایدار با انجام بیش از هزار پروژه موفق در منطقه ۲۱ شهر تهران یکی از فعال ترین و موفق ترین شرکت های حوزه داربست فلزی بوده است که به جرات می توان گفت در تمامی محله های منطقه ۲۱ شهر تهران نصب داربست به صورت موفق انجام شده است و تمامی برج سازان این منطقه رضایت ۱۰۰ درصدی از خدمات داربست پایدار داشته اند. در زیر محلاتی که در منطقه ۲۱ تهران نصب و اجرای داربست صورت گرفته است را عنوان نموده ایم.

نصب داربست در تهرانسر | نصب داربست در شهرک آزادی | نصب داربست در وردآورد | نصب داربست در شهرک دریا | نصب داربست در چیتگر | نصب داربست در شهرک استقلال