نصب داربست منطقه 19 تهران

نصب داربست منطقه ۱۹ تهران

منطقه ۱۹ شهرداری یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر واقع شده است. این منطقه از تهران ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر ۸۹٫۱۹ کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای ۵ ن‍‍احی‍ه و ۴۹ مح‍له می باشد.

جمعیت منطقه ۱۹ تهران طبق سرشماری که سال ۱۳۹۰ در ایران انجام شد، ۲۴۴٬۳۵۰ نفر (۷۰٬۳۴۹ خانوار) شامل ۱۲۴٬۴۸۱ مرد و ۱۱۹٬۸۶۹ زن بود.

سینمای این منطقه از تهران عبارت است از پردیس سینمایی کیان که در ۱۶ مهر ۱۳۹۰ تأسیس شد. این سینما جزئی از یک مجتمع تجاری فرهنگی می باشد که دارای سه سالن سینما در بزرگراه نواب، بلوار چراغی تهران است.

ایستگاه های مترو منطقه ۱۹ عبارتند از :

  • ایستگاه متروی شهرک شریعتی (یکی از ایستگاه های خط ۳ متروی تهران می باشد که در ضلع شمال اتوبان شهید چراغی، نبش خیابان مهران قرار دارد. این ایستگاه که در تابستان سال ۱۳۹۰ کلنگش زده شد و در ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ تأسیس گشت، شامل ۱۱۰۰۰ مترمربع زیربنا است).
  • ایستگاه متروی عبدل آباد (یکی از ایستگاه های خط ۳ متروی تهران است که در بزرگراه چراغی نبش خیابان ورزش قرار دارد. این ایستگاه که در ۸ تیر سال ۱۳۹۴ افتتاح گردید دارای ۱۱۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۱۵۰۰ متر مربع فضای باز است. این ایستگاه بین سه منطقه ۱۷، ۱۸ و ۱۹ قرار گرفته و محله هایی مانند عبدل آباد، نعمت آباد و شهرک ولی‌عصر را پوشش دهی میکند).
  • ایستگاه متروی نعمت آباد (یکی از ایستگاه های خط ۳ متروی تهران می باشد که در بزرگراه آیت الله سعیدی، نبش خیابان سهیل قرار دارد. این ایستگاه در تاریخ ۱۸ آبان ۱۳۹۴ تأسیس گردید و شامل ۸۰۵۰ متر مربع فضای سرپوشیده می باشد).
  • ایستگاه متروی آزادگان (یکی از ایستگاه های خط ۳ متروی تهران است که در بزرگراه آیت الله سعیدی، نرسیده به بزرگراه آزادگان قرار دارد. این ایستگاه در ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ تأسیس شد و شامل ۵۲۷۶ متر مربع فضای سرپوشیده و ۲۵۹۰ متر مربع فضای باز است).

محله های مهم منطقه ۱۹ تهران شامل محله شریعتی شمالی ، محله شریعتی جنوبی ، محله خانی آباد شمالی ، محله خانی آباد جنوبی ، محله اسفندیاری و بستان ، محله شکوفه شمالی ، محله شکوفه جنوبی ، محله نعمت آباد ، محله شهید کاظمی، محله دولتخواه، محله اسماعیل آباد، محله شهرک رسالت، محله بهمنیار می باشد.

خانی آباد یکی از محله های قدیمی منطقه ۱۹ تهران است. محله خانی آباد، در کنار محله هایی همچون سنگلج و بازاربزرگ، در زمان سلطنت ناصر الدین شاه قاجار به شهر تهران اضافه گشت. دروازه خانی آباد در زمان ناصری یکی از ۱۲ دروازه اصلی شهر تهران به شمار میرفت. این دروازه همراه با حصار و سایر دروازه های تهران برای گسترش پایتخت در دوره رضاشاه پهلوی تخریب شدند. این دروازه در تقاطع خیابان های خانی آباد و شوش واقع شده بود. محله خانی آباد از سمت شمال به خیابان مولوی، از سمت جنوب به خیابان شوش، از سمت غرب به خیابان وحدت اسلامی و از سوی شرق به خیابان خیام منتهی میگردد. میدان محمدیه که تقاطع خیابان های مولوی و خیام می باشد، در شمال شرقی ترین نقطه این محله واقع می باشد.

محله خانی آباد که امروزه خیابان جهان پهلوان غلامرضا تختی مهم ترین نقطه آن به شمار میرود و بازار خرما فروشان تهران در آن واقع است، از اصیل ترین مناطق تهران قدیم محسوب میشود و در گذشته مشاهیر متعددی در اینجا زندگی میکردند از جمله جهان پهلوان غلامرضا تختی، نواب صفوی، تندگویان و…. اثر “من او” معروف ترین اثر رضا امیرخانی است که روایت داستانی یک خانواد اصیل ایرانی در خانی آباد را به تصویر میکشد. این کتاب جزو پرفروش ترین آثار داستانی در ادبیات معاصر ایران به شمار میرود که داستان خانواده فتاح ها است و در خیابان تختی و در کوچه مسجد قندی (بهرام پهلوان حسن کنونی)، بازارچه اسلامی، باغ چالی و… رخ داده است.

محله نعمت آباد نیز که در جنوب تهران قرار دارد جزو محله های مهم منطقه ۱۹ به شمار میرود. این محله از سمت غرب به شهرک شهید بخارایی و از سمت شرق به اتوبان کاظمی منتهی میگردد. هم چنین در شمال نعمت آباد، اتوبان سعیدی یا جاده ساوه و در جنوب آن نیز بلوار ورامینی واقع شده است.

در طی سال های گذشته مجموعه داربست پایدار با انجام بیش از هزار پروژه موفق در منطقه ۱۹ شهر تهران یکی از فعال ترین و موفق ترین شرکت های حوزه داربست فلزی بوده است که به جرات می توان گفت در تمامی محله های منطقه ۱۹ شهر تهران نصب داربست به صورت موفق انجام شده است و تمامی برج سازان این منطقه رضایت ۱۰۰ درصدی از خدمات داربست پایدار داشته اند. در زیر محلاتی که در منطقه ۱۹ تهران نصب و اجرای داربست صورت گرفته است را عنوان نموده ایم.

نصب داربست در شریعتی | نصب داربست در  خانی آباد | نصب داربست در اسفندیاری | نصب داربست در بستان | نصب داربست در نعمت آباد | نصب داربست در اسماعیل آباد | نصب داربست در شهرک رسالت | نصب داربست در بهمنیار